سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ضرورت صادرات ۲۰۰ هزار تن سیب و پرتقال سایپا شرایط جدید فروش و پیش‌فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی به کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب‌وغریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد | طلای زینتی تا ۱۵۰ گرم معاف از مالیات است فرماندار مشهد: از طلافروشان فراتر از قانون چیزی نمی‌خواهیم | کسانی که مغازه هایشان پلمب شده، براساس روال قانونی بوده‌ است سال گذشته ۲۸ درصد منابع از بانک‌های خراسان رضوی خارج شد واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس منتفی شد تعویض ۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی جزئیات تازه‌ترین تغییر سن و شرط بازنشستگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پا روی گاز دیگران نگذاریم!

  • کد خبر: ۲۱۵۱۳۶
  • ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
پا روی گاز دیگران نگذاریم!
این روزها، هم وزیر نیرو و هم شرکت‌های گاز استان‌های مختلف به کاهش فشار گاز هشدار می‌دهند. به سراغ برخی مسئولان و مردم رفتیم تا ببینیم آن‌ها چه راهکاری دارند؟

این روزها، هم وزیر نیرو و هم شرکت‌های گاز استان‌های مختلف به کاهش فشار گاز هشدار می‌دهند. به سراغ برخی مسئولان و مردم رفتیم تا ببینیم آن‌ها چه راهکاری دارند؟

وزارت ورزش: ما برای اینکه فشار گاز شهری کم نشود نه برای میزبانی مسابقات جهانی و نه مسابقات آسیایی تلاشی خواهیم کرد. چون روشن شدن مشعل المپیک ممکن است باعث افت فشار شدید گاز شود.

یک خانم خانه دار: من هم برای مدیریت در مصرف گاز با اینکه همسرم خواهش کرده بود خورشت قرمه سبزی درست کنم، فقط دوتا تخم مرغ شکستم و نیمرو درست کردم که مصرف گاز کمتری داشته باشیم.

یک مدیر اختلاس گر بانکی: من درسطح کلان نمی‌توانم کاری انجام بدهم. ولی به نوبه خودم می‌توانم اختلاس کنم و از کشور خارج بشوم تا اندازه یک نفر مصرف گاز کمتر بشود.

یک مدیر اسبق سازمان امور مالیاتی: بهترین راه برای مشکل افت فشار گاز این است که قبض گاز زیاد بشود، البته، چون ما در این زمینه اختیاری نداریم فقط می‌توانیم مالیات بر ارزش افزوده را زیاد کنیم تا مصرف گاز گران‌تر دربیاید و مردم صرفه جویی کنند.

حمید معصومی نژاد، رم: من چند سال پیش یک گزارش دادم که مردم ایتالیا بستنی را به عنوان یک وعده غذایی به رسمیت می‌شناسند. این بار هم گزارشی تهیه خواهم کرد که مردم ایتالیا به جای استفاده از وسایل گرمایشی، فقط دستان خودشان را‌ها می‌کنند.

یک پیشکسوت: به نظر من که مسئولان حوزه گاز تجربه کافی را درباره رویارویی با افت فشار ندارند. باید یک قرارداد همکاری بین ادارات گاز و آب و کارخانجات نوشته و توی لوله‌های گاز،  آب قند هم اضافه بشود. من خودم وقتی فشارم می‌افتد با نصف لیوان آب قند خوب می‌شوم.

رئیس مرکز آمار: یعنی واقعا شما نمی‌توانید دو تا آمار بدهید که فشار گاز نه تنها افت نداشته بلکه هر روز نسبت به دیروز پرفشارتر هم بوده است؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->